-til INTERTEC A/S i Aarhus

AMBIZZION søger for INTERTEC en medarbejder til en kombineret indkøbs- og shippingfunktion. Besidder du godt købmandskab? Er du en erfaren og resultatorienteret indkøber, og kan du samtidig stå for koordinering og dokumenthåndtering i forbindelse med afskibninger? Så er du måske lige den medarbejder, virksomheden søger.

INTERTEC er en solid, dansk ingeniørvirksomhed beliggende i hjertet af Aarhus, og som i mange år med stor succes har arbejdet med spændende internationale opgaver indenfor industriel automation, lufthavnsbelysning, mejeri- og vindprojekter.

Jobbet

Med reference til CFO får du ansvar for indkøb og afskibninger til virksomhedens mange internationale projekter. Stillingen indeholder også opgaver inden for administration og økonomi, ligesom en travl hverdag kan kalde på en håndsrækning til praktiske opgaver.

Dine opgaver er:

  • Indkøb af maskiner og andet teknisk udstyr, komponenter og reservedele i samarbejde med projektleder og sagsingeniør
  • Forhandling med nuværende og kommende leverandører samt udarbejdelse af strategiske leverandøraftaler
  • Arbejde med løbende forbedringer inden for indkøb og logistik generelt samt økonomisk og tidsmæssig planlægning og opfølgning på konkrete indkøb
  • Afskibning og forsendelse af udstyr til internationale projekter
  • Koordinering og dokumenthåndtering i forbindelse med disse afskibninger
  • Øvrige ad hoc opgaver

Du bliver også involveret i:

  • Kontraktgennemgang og sikring af aftalegrundlag i forbindelse med projekter
  • Afdækning af og opfølgning på finansieringsmuligheder i forhold til projekter
  • Opfølgning på anlægsaktiver som biler, trailere og andet udstyr

Din baggrund

Der kan være mange indgange til dette job. Du kommer måske med en økonomisk baggrund og har varetaget indkøb af tekniske maskiner og produkter. Måske har du en teknisk baggrund med erfaring inden for indkøb og logistik, eller også har du arbejdet med shipping og transport. Uanset hvad, så skal du være købmand til fingerspidserne, være skarp og forhandlingsvant og have erfaring med internationale handelsforhold.

Desuden er du/har du

  • Rutineret bruger af MS Office-pakken og superbruger i Excel.
  • Gerne erfaring med Navision Financials
  • Gerne kendskab til remburser og garantier
  • Flydende på dansk i skrift og tale og kommunikerer ubesværet på engelsk både skriftligt og mundtligt

Som person er du

Omhyggelig, struktureret, systematisk og detaljeorienteret. Du arbejder selvstændigt og med stor kvalitetsbevidsthed og kan bevare overblikket også i pressede situationer. Du er udadvendt og trives med en bred samarbejdsflade både internt på tværs af organisationen som eksternt.

Du er robust og vedholdende og man mærker din gennemslagskraft. Du er af natur positiv og har en uhøjtidelig tilgang til tingene.

Du tilbydes

En spændende stilling i en eksportorienteret og succesfuld virksomhed i fortsat fremgang og vækst. Samarbejde med kompetente og engagerede kolleger i en uformel og positiv atmosfære, hvor du får ansvar og mulighed for at sætte dit præg på opgaverne. I stillingen indgår desuden attraktive ansættelsesforhold, som modsvarer dine kvalifikationer.

Ansættelse

Snarest muligt

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte

Leo Brosbøl Sørensen

+45 60408320

lbs@ambizzion.dk

Send ansøgning:

Vil du søge stillingen skal du klikke på knappen “Søg stillingen” og vedlægge din ansøgning med CV, samt et billede af dig selv. Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

AMBIZZION varetager opgaven med at finde den rigtige kandidat. Vi behandler naturligvis din ansøgning 100%  fortroligt og vores kunde får ikke kendskab til din ansøgning uden forudgående accept fra dig.