Kan du gøre en forskel i en global førende senge/madrasbrand virksomhed?

Tempur Sealy International Inc. er verdens største sengeleverandør. Virksomheden udvikler, producerer og markedsfører madrasser, justerbare senge, puder og andre søvn- og afslapningsprodukter. På baggrund af en stærk historie og gennembrydende innovation har virksomheden i dag nogle af de mest ansete brands i industrien: Tempur®, Tempur-Pedic®, Sealy®, Sealy Posturepedic®, Optimum™ og Stearns & Foster®. Dan-Foam ApS er et datterselskab under Tempur Sealy International Inc. Virksomheden producerer og distribuerer madrasser og puder lavet af det patenterede TEMPUR-materiale, der former sig efter kroppen til gavn for støtte og komfort. Virksomhedens produkter sælges i dag i mere end 80 lande. Se også www.tempursealy.com.

Optimal funktion, holdbare materialer, kvalitet og designs gennemsyret af æstetik og håndværk er kendetegnende for de eksklusive produkter som Tempur Sealy markedsfører globalt. Succesen bygger på evnen til at holde løfter til kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere samt et konstant fokus på at bevare denne position.

Stillingen

For vores kunde Dan-Foam søger AMBIZZION en Customer Service Representative.

Customer Service Representative rollen er at varetage de daglige ordrehåndteringsopgaver og løse de forespørgsler, der måtte komme fra kunder, dvs. overvejende distributører, men også interne kunder. Du får ansvaret for en portefølje af geografiske kunder.

Customer Service Representative danner sammen med de andre Customer Service Representatives kundeservicegruppen på 7, der fungerer som bindeled mellem virksomheden og kunderne og vice versa.

Med reference til Customer Service Manager vil du få en dagligdag, som er fyldt med opgaver, der skal løses hurtigt og effektivt. Succeskriterierne er at have glade kunder og sikre ordre flowet igennem vores interne og eksterne processer. Du får en stor berøringsflade internt i virksomheden, da den gode kundeoplevelse skabes ved samarbejde i hele organisationen.

Arbejdsopgaver

Du vil bl.a. have følgende arbejdsopgaver:

  • Ordremodtagelse, -indlæggelse og -opfølgning
  • Ordrebaserede indkøb af ikke-lagerførte varer (inkl. fakturagodkendelse)
  • Håndtering af kundeforespørgsler
  • Udregning og optimering af volumen af de enkelte ordrer
  • Håndtering af eksportdokumenter
  • Forhandling af leveringstider med kunder, leverandører og produktionsafdelinger
  • Udarbejdelse af rembursdokumenter og andre relevante dokumenter
  • Have et bredt kendskab til hele forretningen, så du kan svare på henvendelser af forskellig art
  • At sikre implementering af Dan-Foams strategier og målsætninger vedrørende sikkerhed, kvalitet, leveringssikkerhed, udnyttelse og produktivitet ved at:

–    Fremstå som et godt eksempel (adfærd) med hensyn til sikkerhed

–    Følge ordrer til dørs

–    Bidrage til bedst mulige udjævning af ordrer for at optimere produktionens ressourcer

  • At sikre implementering af Customer Service afdelingens vision og målsætninger ved at:

–    Være på forkant med faglighed, innovation og levering af verdensklasse kundeoplevelser

–    Levere målbare resultater for både vores koncern og for vores kunder

Kompetencer

Som Customer Service Representative møder man dagligt nye udfordringer, både på det faglige og person-lige plan, hvorfor der kan være flere indgange til jobbet.

Faglige kompetencer

  • Erfaring fra eksport- eller produktionsvirksomhed, som eksportassistent, speditør eller anden baggrund
  • Stærk i både mundtligt og skriftlig kommunikation og kan kommunikere både på dansk og engelsk – kendskab til et eller flere sprog (tysk, fransk, spansk og/eller asiatiske sprog) hilses velkommen, men er ikke et krav, da koncernsproget er engelsk
  • Erfaring med ERP systemer er et krav (gerne Dynamics Axapta eller SAP)
  • Håndtering og optimering af fragt/eksport, primært sø og vej: dokumentation, certifikater, fakturering og kreditering
  • Kendskab til remburshåndtering

Personlige kompetencer

  • Kan skabe overblik og organisere opgaver
  • Kan lytte og formidle til/fra kunder og kollegaer
  • Er systematisk i en hverdag med mange aktiviteter
  • Ser muligheder frem for begrænsninger og hjælper dine kolleger, når der er brug for det
  • Målorienteret, men som samtidig sætter en ære i, at hele holdet kommer i mål
  • Er udadvendt, har humor og let til smil
  • Er nysgerrig af natur, vil gerne udfordres, og tager af sig selv ansvar

Ansvar og muligheder

Sikre at kundernes ordrer og forespørgsler er udarbejdet til fulde. Sikre at der arbejdes efter afdelingens og virksomhedens vision og værdier. Du bidrager aktivt med forslag til forbedringer, og du får stor mulighed for at sætte et personligt og fagligt præg på opgaverne såvel som afdelings forsatte udvikling.

Med stærke kvalitetsbrands har virksomheden en markant global førende markedsposition og en stærk forankret og uformel virksomhedskultur. Virksomheden har en sund og robust økonomi og forventer fortsat vækst.

Næste step

Motiveret ansøgning og CV sendes til AMBIZZION via nedenstående knap ”Søg Stillingen”. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Lars Bøgelund på 6037 5723.